.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی:
ابن شهرآشوب قهرمان عرصه قلم ونگارش بود

شمال نیوز: وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی از ابن شهر آشوب به عنوان عرصه ی قلم و نگارش یاد کرد.

به گزارش خبرنگار اعزامی شمال نیوز به نخستین کنگره بین المللی ابن شهر آشوب ساروی، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با اشاره به سعادت حضورش در جمع شخصیت های علمی و فقهی خطه ی مازندران، از این دیار به عنوان پایگاه تشیع و پناهگاه فرزندان عصمت و طهارت (ع) از گذشته های دور یاد کرد و گفت: سالهای متمادی است که دیار طبرستان خاستگاه علمای بزرگ و پایگاه شخصیت های علمی برجسته است.
دکتر علی جنتی به عنوان میهمان ویژه دومین روز کنگره علمی با بیان اینکه بین شخصیت علمی تاریخ تشیع از جمله قرآن پژوهانی است که کتاب «مشابهي القرآن» وی در «اسلوب» بدیع، در شکل «موضوعی» و در محتوا «بی بدیل» است، «ابن شهرآشوب ساروی» ر نابغه ای در فقه و حدیث از یک سو و افتخاری برای عالم تشیع از سوی دیگر دانست و افزود: این دانشمند برجسته ی قرن پنجم و ششم هجری قمری در عالم غربت آن روز تلاش کرد که شیعه را آنگونه که باید نشان دهد.
وی همچنین با اشاره به اینکه دانشمند و اندیشمند جهان اسلام با سعی وافر به سوالات دانش اندوزان آن روزگار جواب جامع داده است، زندگی و آثار این علامه ی جامع الشرایط متولد دیار طبرستان را ، سراسر درس عبرت ، معنویت و شوق برای کسب علم و تلاش برای تعالی ایمان برشمرد و تصریح کرد: ابن شهر آشوب ساروی مازندرانی، علامه ای کامل بود که در علوم اسلامی زمان خویش مقامی بس رفیع بدست آورد. /250


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.086 seconds.